Job 10 van 115


Report this listing

Solliciteren



Logistiek bediende


Functie

Wil jij graag een gevarieerd en uitdagend pakket? Voel jij jouw vertrouwd binnen de transportsector? Heb jij een sterke geografische kennis? Wil jij jou zelf kunnen ontplooien binnen een dynamische omgeving? Slaap je graag uit? Super! Lees dan zeker verder.

Het bedrijf is Europees marktleider in voedseltransport en - logistiek onder gecontroleerde temperatuur. Zij zijn actief binnen 8 landen. Dagelijks voorzien zij miljoenen consumenten van essentiële voedingsmiddelen in veilige omstandigheden. Vandaag zijn ze al bezig met morgen, een bedrijf in blijvende evolutie met investering in de toekomst. Regel jij binnenkort de order/retour invoer?

Als verantwoordelijke van de orderinvoer en retour invoer zal je rapporteren aan jouw manager en vormen jullie zo het hart van de activiteiten en een belangrijke speler binnen de organisatie.

Je zal bijdragen aan de verwezenlijking van de doelstellingen van het filiaal door te helpen aan de kwaliteit van de dienstverlening, procedures en de kwaliteitskosten te verlagen. Als order/retour invoerder ben je de interface met de externe omgeving van het bedrijf en zal je nauw samenwerken met de verschillende afdelingen binnen het filiaal.

Jouw takenpakket ziet er als volgt uit:

  • Je bent verantwoordelijk voor het beheren van documentatie omtrent de transport
  • Je zal instaan voor de briefing van de ritten met de chauffeurs en geeft de nodige info door aan de afdelingen Customer Service en Distributie
  • Je bent verantwoordelijk voor het verzamelen van leveringsdocumenten en deze te controleren
  • Je zal instaan voor handtekeningen van de zendingen te controleren, wijzigen en/of invoeren
  • Je bent verantwoordelijk voor passende oplossingen te zoeken voor her leveringen
  • Je zal instaan om chauffeurs, onderaannemers en geadresseerden op te volgen om bewijs van levering te verkrijgen
  • Je zal transport- en bestelorders invoeren

Jouw profiel

  • Je hebt reeds een relevante werkervaring achter de rug in de transport/logistiek
  • Je hebt een goed geografisch inzicht
  • Je kan zowel in teamverband als zelfstandig werken
  • Je bent proactief, georganiseerd en levert kwalitatief werk af
  • Je spreekt vloeiend Nederlands, dit om de communicatie met collega's en geadresseerden te garanderen
  • Je bent flexibel om in 2 shiften te werken
  • Je kan goed overweg met het Office pakket
  • Documenten invoeren en de lay-out verzorgen
    Documenten doorsturen en klasseren
  • Uitvoering van onderhoudscontracten opvolgen en controleren
  • Professionele dossiers (klantendossiers, vorderingen, ...) voorbereiden en opvolgen (bijwerken, afsluiten, ...)
  • Briefwisseling sorteren, verdelen, frankeren en registreren
    E-mails behandelen

Aanbod

  • Werken bij een internationale speler binnen de transport en logistieke sector
  • Een voltijdse job
  • Afwisselend laat uurrooster (12u00 tot 20u00 en 14u00 tot 22u00)
  • Een gevarieerd takenpakket
  • Een job waar je jezelf kan ontplooien
  • Collegiale sfeer
  • Loon bespreekbaar, volgens ervaring
  • Maaltijdcheques €7/gewerkte dag
  • Eco cheques €250/jaar
  • Woon-werkvergoeding
  • Hospitalisatieverzekering, bij vast contract
  • Interne opleiding door ervaren collega's
  • Opleidingsbeleid om jouw vaardigheden te blijven ontwikkelen
  • Snelle opstart

Ben jij de logistiek bediende die wij zoeken?

Solliciteren doe je zo:

  • Druk op de blauwe sollicitatieknop rechtsboven.
  • Stuur je cv door naar actief.deinze@actief.be
  • Stuur je cv door via WhatsApp 0474690170

Nog vragen over de functie? Bel ons gerust even op 093810630

Na je sollicitatie, zal Sarah, Anissa of Saïd je contacteren binnen de 24u. om met jou in gesprek te gaan. Binnen een week zal je reactie krijgen en al of niet uitgenodigd worden voor een sollicitatiegesprek met de HR manager. Wanneer dit gesprek positief verlopen is kan je vlot opstarten!

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht